Cele mai bune campanii newsletter iti aduc cei mai multi clienti aproape de tine.
Pentru o mai buna interactiune cu clientii tai, folosim servicii de marketing online creative, mai exact, servicii de email marketing. Impreuna, stabilim ce mesaj vrei sa transmiti catre clienti, si cat de des vrei sa le comunici noutati sau oferte ale business-ului. Astfel, relatia dintre clientii tai si produsele tale, va fi una mult mai stransa.
In medie, 75% dintre utilizatorii de internet verifica emailul, zilnic. Noi construim acel mail care este asteptat de publicul tau, si care duce catre finalizarea unei sesiuni de cumparaturi. Studiem preferintele fiecarui contact, si analizam rata de interactiune cu privire la campanii newsletter.
Trebuie sa cunosti foarte bine cine sunt clientii tai si care este profilului clientului ideal. Astfel, eficientizam metodele de cautare a mai multor segmente din piata, care ar putea sa devina clienti fideli. In acest sens, realizam categorii de public, in functie de interese, si formulam un mesaj pliat pe datele pe care le strangem.
Este foarte important, ca prim pas in implementarea unei campanii newsletter, sa stii care este publicul tinta potrivit pentru afacerea ta. Daca ai deja o lista de contacte care interactioneaza cu brandul tau, analizam care sunt preferintele acestora, si in functie de acest lucru vom formula mesajul perfect.
Un mesaj lung poate sa duca la butonul de dezabonare sau chiar sa duca la trimiterea automata a mail-ului in folderul Spam. De aceea, construim un mesaj scurt, usor de citit, care sa puncteze informatiile focus, si care sa ii faca pe cititori sa acceseze site-ul tau sau sa cumpere un produs.
Un mail cu un continut text, fara alte elemente de tip culori, imagini, butoane, poate sa fie trecut cu vederea si chiar sa fie sters din inbox-ul unui potential client. Realizam proiectia brandului si in structura mail-ului, de la asezarea elementelor si crearea imaginilor, pana la culorile reprezentative.
Intotdeauna este loc de mai mult, de aceea realizam teste A/B in vederea atingerii mai multor segmente de public care ar putea sa devina clienti fideli. Acest mod de promovare ne permite sa masuram cat timp dureaza procesul de cumparare, de la deschiderea mail-ului de catre utilizator, pana la efectuarea unei achizitii.
In urma vizualizarii activitatii unui utilizator in site, putem automatiza o strategie de campanii newsletter, care amintesc revenirea in cosul de cumparaturi si finalizarea achizitiei, sau care anunta ca un produs este acum la oferta. Acest lucru arata ca ai o comunicare personalizata cu fiecare client, in functie de actiunile sale.
Rezultatele sunt masurabile si se pot monitoriza, acest lucru contribuind la eficientizarea urmatoarelor campanii newsletter. Aceasta strategie de marketing online poate masura in cifre exacte, cati utilizatori au interactionat cu mesajul tau, si la ce actiuni au decurs in urma deschiderii mail-ului.
In urma analizelor cu privire la interactiunea utilizatorilor cu mesajul tau, este important sa comunicam care sunt rezultatele si ce facem in continuare pentru a crea cea mai buna strategie de promovare pe email.
Descopera alaturi de o agentie de marketing online cu experienta, cum o strategie optima de email marketing iti poate creste rezultatele in vanzari.
Transparenta este cuvantul care defineste relatiile cu partenerii nostri
Serviciul de email marketing reprezinta intr-un mod simplu, campaniile de newsletter necesare pentru promovarea ofertelor business-ului tau, catre baza ta de clienti. Desigur, acest serviciu nu se rezuma doar la promovarea ofertelor, ci la orice tip de newsletter necesar. Concepem atat textele, cat si design-ul, si te ajutam chiar si la conturarea strategiilor de oferte optime pentru newsletter.
Segmentarea implica impartirea listei de email-uri in mai multe categorii, bazate pe caracteristici comune (cum ar fi comportamentul de cumparare sau interesele). Este importanta deoarece permite trimiterea de mesaje mai relevante si personalizate, ceea ce duce la rate mai mari de deschidere si conversie.
Este eficient pentru majoritatea tipurilor de afaceri datorita costurilor reduse si posibilitatii de a ajunge direct la clienti. Daca este bine implementat, contribuie semnificativ la cresterea vanzarilor si la fidelizarea clientilor.
Echipa noastra de specialisti masoara rezultatele prin indicatori cheie de performanta (KPI) precum rata de deschidere, rata de click-uri (CTR), rata de conversie, rata de dezabonare si rata de respingere (Bounce Rate).
In general, lucram prin Mailchimp , Klaviyo , Sender , sau Sendmachine, astfel oferind atat variante foarte profesionale, cat si variante pentru bugete mai mici. Cu toate acestea, putem lucra pe orice alta platforma, atat timp cat business-ul partener a adoptat-o in portofoliu. Asadar, nu suntem limitati de platformele de newsletter, alegerea fiind la tine.
Este absolut obligatoriu sa ai inca dinainte o baza de contacte ale clientilor tai sau ale abonatilor. Orice incalcare a drepturilor GDPR ale persoanelor fizice duce la sanctiuni majore pentru business. Astfel, nu incerca sa achizitionezi o lista de contacte cu datele persoanelor fizice. De altfel, nici noi nu oferim acest lucru.
Poti construi o lista de email-uri prin adaugarea unui formular de abonare la newsletter pe site-ul tau, oferind coduri de reducere sau continut gratuit (cum ar fi e-book-uri sau ghiduri) in schimbul adresei de email, sau prin colectarea adreselor in urma achizitiilor sau participarii la evenimente.
Desigur. De altfel, cunoastem foarte bine zona B2B si strategiile de promovare care se pot dezvolta. Asta deoarece primele noastre proiecte de colaborare fost incheiate cu diferite companii care se adresau altor business-uri prin produsele sau serviciile oferite.
Pretul nu este unul fix. Acesta difera in functie de nevoile fiecarui partener. De asemenea, in cazul colaborarii pentru mai multe servicii, pretul este diferit, fiind negociat, tot in functie de nevoile clientilor, si mai mic decat pretul pentru un serviciu ales individual.
Pentru a discuta acest aspect, este necesar sa ne contactezi, sau sa completezi formularul de contact, astfel incat sa te putem contacta noi. Prima discutie este una introductiva, care cuprinde si un audit gratuit asupra site-ului tau, sau asupra paginilor de social media, sau a strategiilor de promovare deja existente. In cadrul acestui audit, dezbatem si necesitatile si obiectivele tale, si iti explicam cum putem atinge fiecare punct, si cum vom construi strategiile de promovare. Inceperea practica a colaborarii are loc dupa negocierea pretului, si semnarea contractului de catre ambele parti.
Paseste in lumea marketingului, si afla cele mai noi informatii